Turska autobusom Kušadasi | Letovanje Hoteli 3*

| PONZ HOTEL 3*

HOTEL   PONZ   3*    

Hotel Ponz, nalazi se na 100m od  popularne Ladies Beach, i na oko 2km od centra grada. Hotel je kompletno renoviran 2013. godine hotel  je sa pogledom na more i lgrad Kušadasi.

Plaža: plaža je peščana. Ležaljke i suncobrani su uz doplatu.

Sardžaj hotela: U ponudi hotela je otvoreni bazen, dečiji bazen, tursko kupatilo i klimatizovane sobe  sa balkonima. Sobe i apartmani hotela Ponz poseduju moderan nameštaj.  Većina soba je orjentisano prema moru. Pored toga sadrže klima-uređaj, flat-screen TV, sopstveno kupatilo, prostor za sedenje, pribor za pripremu čaja/kafe i mali frižider. U à-la-carte restoranu služe se raznovrsna jela evropske i regionalne kuhinje, pripremljena od svežih sastojaka. Hotel poseduje prostran bar i terasu za sunčanje na kojoj možete uživati u osvežavajućim pićima i koktelima.

Usluga: polupansion - doručak, večera, švedski sto, samoposluženje.

Uz doplatu: telefon-fax, mini bar, sef na recepciji, usluge pranja i peglanja veša, doktor na poziv.

www.ponzhotelkusadasi.com


 



HOTEL PONZ ***
PONUDA ZA LETO 2024

KUŠADASI
PAKET ARANŽMAN PO OSOBI ( smeštaj + prevoz )
TERMIN OD 19.06. 29.06. 09.07. 19.07. 29.07. 08.08. 18.08. 28.08. 07.09. 17.09.
TERMIN DO 29.06. 09.07. 19.07. 29.07. 08.08. 18.08. 28.08. 07.09. 17.09. 27.09.
BROJ NOCENJA 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
USLUGA  10 noćenja / 11 dana/ HB - POLUPANSION 
STANDARDNA SOBA 1/2 600 725  760  760  760  760  720  635 630 610 
3. ODRASLA OSOBA  450 540  560  560  560  560  535  475  470  450 
1. DETE  0-7 GODINA 75 75  75  75  75  75  75  75  75  75 
1. DETE  7- 12 GODINA  325  390  405  405  405  405  390  345  340  325 
POPUST 15% NA UPLATU U CELOSTI DO 30.06.2024. POPUST SE ODNOSI SAMO NA PUNOPLATIVE OSOBE.
JEDNOKERVETNE SOBE NA UPIT 

Polupansion -HB (doručak i večera)

SOPSTVENI PREVOZ:

• u slučaju  sopstvenog  prevoza  za  Kušadasi, cena paket aranžmana  se umanjuje za 45 eur  po  plativoj  osobi 

PROGRAM PUTOVANJA TURSKA – KUŠADASI / SARIMSAKLI - autobuski prevoz

1. Dan – Polazak iz Beograda dan ranije u odnosu na datum iz tabele. Okupljanje putnika na utvrđenom mestu 30 minuta pre predviđenog vremena polaska autobusa (tačno mesto i vreme polaska biće potvrđeno 2 dana pre termina putovanja). Noćna vožnja kroz Srbiju i Bugarsku  prema Turskoj.

2. Dan – Dolazak u Kušadasi / Sarimsakli. Smeštaj u hotel.

3. – 11. Dan – Boravak na bazi 10 noćenja u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge.

12. Dan – Napuštanje hotela. Slobodno vreme. Polazak za Srbiju.

Za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije.

Noćna vožnja kroz Tursku i Bugarsku prema Srbiji.

13.Dan – Dolazak u Beograd/ Srbiju.

CENA ARANŽMANA PO OSOBI OBUHVATA:

• smeštaj na bazi 10 noćenja, u izabranom hotelu,  prema  izabranoj  usluzi

• prevoz autobusom turističke  klase  

• usluge licenciranog  pratioca grupe

• usluge  predstavnika  organizatora  putovanja  ili  ino-partnera na destinaciji

• troškove organizacije i realizacije aranžmana

• od ove godine u cenu aranžmana ukuljučena je i boravišna taksa

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

• međunarodno  putno  zdravstveno osiguranje.  Preporuka je da se uplati putno  zdravstveno  osiguranje  u  agenciji  po  važećem  cenovniku  na  dan  uplate.

USLOVI I NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA:

• svi navedeni iznosi koji su u eur, plaćaju se u dinarskoj  protivvrednosti  po  srednjem  kursu Narodne banke Srbije na dan uplate. Cena je garantovana  samo  za  uplatu  celokupnog  iznosa, odnosno  garantovan je samo  iznos uplaćene akontacije, a ostatak je podložan promeni.

• 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre putovanja

• čekovima građana najkasnije do 15.12.2023.

• platnim karticama ( Visa, Dina, Master, Maestro, American Express )

• mogućnost plaćanja na 6 mesečnih rata kreditnim karticama Banke Intesa ( Visa, Master i American Express)  ili Dina karticama  banke Poštanska štedionica  na  6 rata

• mogućnost plaćanja administrativnom zabranom.

• Hedonic   Travel  zadržava pravo da propiše drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude, kao i za zaposlene u firmama/sindikatima sa kojima agencija zaključi poseban ugovor.

SOPSTVENI PREVOZ:

• u slučaju  sopstvenog  prevoza  za  Kušadasi, cena paket aranžmana  se umanjuje za 45 eur  po  plativoj  osobi 

• u slučaju sopstvenog prevoza  za  Sarimsakli, cena paket aranžmana se umanjuje  za  40 eur  po  plativoj  osobi 

• za  putnike  koji  putuju sopstvenim prevozom, vaučer se izdaje u agenciji 7 dana pre polaska na put

AUTOBUSKI PREVOZ:
Postoji mogućnost kupovine samo povratne autobuske karte Beograd - Kušadasi - Beograd


• povratna karta odrasle osobe -  95 eur

• povratna karta deca do 12 godina - 75 eur

Postoji  mogućnost  polazaka ( bez  doplate ili umanjenja  cene aranžmana ) sa sledećih usputnih stajališta- polazaka:

- Mali  Požarevac
- Kolari
- Mihajlovac
- Požarevačka petlja
- Velika Plana   benzinska pumpa " NIS "
- Batočina
- Jagodina   benzinska pumpa " Coral "
- Ćuprija  motel " Ravanica "
- Paraćin  motel " Tito " / M Petrol  pumpa
-  Pojate
-  Aleksinac  restoran " Istanbul "
- Niš  parking  " DIS  marketa "
- Pirot   benzinska pumpa " Blue petrol "
- Dimitrograd

VAŽNE NAPOMENE:

  • Promena datuma putovanja, kao i promena smeštaja, tretiraće se kao otkaz putovanja.
  • Organizator  putovanja  ne  garantuje spratnost, pogled, broj smeštajne jedinice, sedište  u autobusu  ili avionu, ukoliko  to nije predvidjeno cenovnikom  i  Programom  putovanja  uz  mogućnost  doplate.
  • Na  dodatne usluge (doplata za klimu, polupansion, transfer iz Novog Sada itd.), iskazane u cenovniku, ne odobravaju se popusti.
  • Putno osiguranje se preporučuje za putovanje u inostranstvo. Putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbeđenog putnog osiguranja, ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju.
  • U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
  • Organizator ima pravo da 5 dana pred put otkaže putovanje usled prebukiranosti hotela ili ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije i cene.
  • Potvrda izabranog hotela se po pravilu čeka 48h (dva radna dana) od momenta uplate akontacije (ne računajući vikend – subota/nedelja i neradne dane).
  • Deca ostvaruju popust  samo  u pratnji dve punoplatežne osobe.
  • Po pravilu ulaz u hotelske sobe prvog dana boravka je posle 14h, dok se poslednjeg dana boravka napušta hotelska soba najkasnije do 10h.
  • U  pojedinim  hotelima, putnici  su u obavezi da prilikom dodele soba polože određeni novčani iznos ili predaju podatke iz kreditne kartice na ime depozita za slučaj štete ili naplate dodatnih hotelskih usluga. Ukoliko ne nastane bilo kakva šteta ili putnik ne iskoristi dodatne usluge u hotelu, deponovani iznos će se po završetku boravka vratiti putniku.
  • U većini hotela postoje porodične sobe ( family room  za dve odrasle osobe i dvoje ili troje dece – rade  se  na upit. U svim hotelima gde postoji mogućnost za krevetac za bebe (baby cot) – radi se na upit.
  • u svim hotelima ishrana je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim  gde  je drugačije navedeno. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje), postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši po principu meni-a, što se ne smatra promenom aranžmana.
  • U većini hotela u Turskoj treći i četvrti  ležaj  mogu biti pomoćni ležajevi. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od mogućnosti smeštajnog objekta – može biti i sofa na razvlačenje standardnih ili manjih dimenzija.
  • Opisi  smeštajnih  objekata  su informativnog karaktera.
  • Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajinih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajih objekata.
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata ( sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj …), za šta organizator ne snosi odgovornost.
  • U objektima gde je naglašeno postojanje Wi Fi-a, Organizator putovanja ne može garantovati kvalitet i brzinu protoka internet konekcije.
  • Obavezno je poštovanje osnovnih pravila oblačenja (dress code) za vreme obroka u većini hotela.
  • Organizator nije odgovoran za realizaciju fakultativnih lokalnih izleta u organizaciji ino-partnera.
  • U slučaju nedovoljnog broja putnika na prevozu, postoji mogućnost transfera drugim vozilom sa dela puta do (ili sa) destinacije.
  • Maloletna lica, ukoliko putuju bez oba ili sa jednim roditeljem, moraju imati saglasnost roditelja koji ne putuje, overenu kod notara.
  • Proveriti 2 dana pre putovanja tačno vreme i mesto polaska autobusa
  • Turistička agencija određuje mesto polaska i povratka. Kod autobuskih aranžmana predviđene su pauze radi usputnog odmora na oko 3 do 4 sata vožnje. Zaustavljanja su na usputnim stajalištima ili benzinskim pumpama, u zavisnosti od uslova na putu i raspoloživosti kapaciteta stajališta. Sedišta u autobusu su numerisana i zavise od vremena prijave za aranžman.
  • HEDONIC  TRAVEL   ne snosi odgovornost za sve informacije date usmenim putem, kao i za informacije dobijene od strane subagenata (posrednika u prodaji aranžmana). Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije i na sajtu organizatora putovanja.
  • Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak...)
  • Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene na monetarnom tržištu, promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima
  • Klijenti su u obavezi da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja, i da svojim potpisom na prijavi/ugovoru o putovanju daju saglasnost sa istom
  • Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dužan je da dostavi broj pasoša. Svi putnici, državljani Srbije, koji poseduju nove biometrijske ( crvene ) pasoše, u Tursku mogu putovati  BEZ VIZA. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja. Molimo putnike da posebnu pažnju obrate  na  dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom  važenja.
  • Putnici  koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave. Građani sa prebivalištem na teritoriji Kosova, vizu su dužni da pribave lično aplicirajući za istu u skladu sa zahtevima Konzulata zemlje u koju putuju.
  • Uz  ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Turističke  agencije Hedonic  travel . Molimo Vas da pažljivo pročitate  Opšte uslove putovanja

PREDUGOVORNO OBAVEŠTAVANJE:
Ova oblast je regulisana članovima 93 i 94 ZOZP.

Pre zaključenja ugovora o organizovanju putovanja, povezanog putnog aranžmana ili izleta organizator, odnosno posrednik je u obavezi da putniku pruži sve informacije na srpskom jeziku, i to o:
1) osnovnim karakteristikama usluga putovanja:
1) odredištu, planu putovanja i periodu boravka, sa datumima i, ako je uključen smeštaj, broju obuhvaćenih noćenja;
2) prevoznom sredstvu, njegovim karakteristikama i kategoriji, mestu, datumu i vremenu polaska i povratka, trajanju i mestu zaustavljanja i presedanja za prevoz;
3) mestu, podacima o smeštajnom objektu (lokacija, vrsta, sadržina, kao i kategorija u skladu sa propisima zemlje u kojoj se objekat nalazi) i podacima o opremljenosti i nivou komfora smeštajne jedinice (soba, studio, apartman) sa naznakom o vremenu ulaska u smeštaj, kao i o vremenu napuštanja smeštaja;
4) broju, vrsti i načinu usluživanja obroka, sa obaveznom naznakom o prvoj i poslednjoj usluzi u obejktu (na pr. Ručak-doručak )
5) približnoj veličini grupe;
6) jeziku na kojem će se usluge pružati ukoliko korišćenje drugih usluga na strani putnika zavisi od efikasne usmene komunikacije;
7) mogućnosti putovanja lica sa smanjenom pokretljivošću, a na zahtev putnika;
2) poslovnom imenu, sedištu, matičnom broju organizatora, broju telefona, kao i adresi e-pošte;
3) prodajnoj ceni iskazanoj u jedinstvenom iznosu u istoj valuti, koja pored usluga iz programa putovanja, odnosno posebnih zahteva putnika, sadrži i sve dodatne troškove, uključujući poreze, takse, kao i druge troškove, koji su, kao neodvojiv deo, neophodni za realizaciju putovanja;
4) načinu plaćanja, kao i iznosu ili procentu cene koji treba da budu plaćeni kao depozit i načinu i dinamici plaćanja preostalog iznosa;
5) minimalnom broju putnika, ako je to uslov za realizaciju putovanja i krajnjem roku za obaveštavanje putnika za slučaj otkazivanja, navedeno u tač. 11. OUP;
6) zahtevima za pasoš i vizu, uključujući i okvirne periode potrebne za pribavljanje vize i informacije o zdravstvenim formalnostima u zemlji odredišta;
7) mogućnosti da putnik raskine ugovor u bilo kom trenutku pre otpočinjanja turističkog putovanja, uz plaćanje odgovarajuće naknade u skladu sa tač. 12 OUP;
8) dobrovoljnom ili obaveznom osiguranju koje pokriva troškove raskida ugovora od strane putnika ili troškove pomoći, uključujući repatrijaciju, u slučaju nezgode, bolesti ili smrti.

Ukoliko tačno vreme datumu i vremenu polaska i povratka, i mestu zaustavljanja i presedanja za prevoz u vreme zaključenja ugovora nije utvrđeno, organizator, odnosno posrednik će obavestiti putnika o približnom vremenu polaska i povratka.

U ovom slučaju, organizator, odnosno posrednik će, najkasnije u periodu od 48 sati pre otpočinjanja putovanja, obavestiti putnika o tačnom vremenu polaska i povratka.

Organizator je dužan da sve podatke koji su sastavni deo predugovornog obaveštavanja prenese posredniku, sa kojim ima zaključen ugovor o prodaji turističkog putovanja.

Obratite pažnju da ako organizator ili posrednik ne pruže putniku informacije u pogledu drugih troškova, koji nisu obuhvaćeni jedinstvenom prodajnom cenom turističkog putovanja, putnik nije obavezan da te troškove snosi.

Uz sve objavljene programe važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora putovanja HEDONIC TRAVEL, usaglašeni sa YUTA standardima i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja. HEDONIC TRAVEL poseduje Licencu  OTP br. 103/2021. od 08.10.2021, uz Garanciju putovanja za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja, koja se aktivira kod osiguravajuće kuće "TRIGLAV", a.d.o., Beograd , 011/3305100 prijavom na adresu ul. Milutina Milankovića 7a, Beograd ili na mail: travel@triglav.rs, uz Polisu br. 470000054208 izdatu 01.10.2022ugovorenu sa osiguravajućom kućom "TRIGLAV",a.d.o., Beograd. 

Cenovnik br.1 od 20.01.2023. Turska / Kušadasi - autobuski prevoz 2023.

 

Kušadasi | Letovanje

telefon.png

last-minute.png

telefon.png

×

INFORMACIJE I KONTAKT TELEFONI

POSLOVNICA BEOGRAD
HEDONIC TRAVEL BEOGRAD
(Gavrila Principa 52)


Radno vreme
Pon - Pet: 09:00 - 20:00
Subota: 09:00 - 15:00

Telefoni:
tel: +381 11 3 66 00 22
tel: +381 11 3 66 44 55

E-mail: info@hedonictravel.rs


OVLAŠĆENI SUBAGENT - NOVI SAD
HEDONIC TRAVEL 021
(Jovana Subotića 21, lokal 1)


Radno vreme
Pon - Pet: 09:00 - 21:00

Telefoni:
+381 21 6610 745

×

Newsletter (prijava)

Ostavite nam email adresu, kako bi Vas obaveštavali o aktuelnim ponudama.



* Prijavom ste saglasni da Vas možemo povremeno obaveštavati o aktuelnim ponudama